milouinaustralia.reismee.nl

Ziekjes en Pete the cat

Hoi allemaal,

Weer een week voorbij! Dinsdag ben ik na het wegbrengen van Ariella meteen naar de sportschool gegaan. Daarna kon ik heerlijk een duik in het zwembad nemen, thuis. Lekker verfrissend na het sporten. Toen ik wilde gaan lunchen, kreeg ik een telefoontje van Jade, dat Ariella ziek van school gehaald moest worden. Ze had last van d'r buik, was misselijk en had af en toe het gevoel dat ze flauw ging vallen. Het gekke was, dat ik tijdens/na het avondeten ineens precies dezelfde klachten had. Dit kwam echt uit het niets. Misschien dat we een virusje hebben opgelopen of te weinig water hebben gedronken... Op zo'n momenten is het altijd fijn om vertrouwd je familie om je heen te hebben, maar gelukkig is Jade een goede vervangmama ;) Ze zorgt heel goed voor me, dus dat is heel fijn. Zelf voel ik me in zulke gevallen meer een last, terwijl ik hier juist ben om zorgen weg te nemen. Ook al kan ik er natuurlijk niks aan doen, toch voel ik me dan even stom.

De dag erna voelde ik nog steeds wat pijn in m'n buik, maar het ging steeds beter. Ik heb toen ook lekker geluncht bij het strand met Saartje, met onze eigen lunchpakketjes. Toen ik Ada ophaalde van school, kreeg zij Pete the cat mee (een soort Flip de beer), die een weekje bij ons zou komen logeren. Donderdag zijn Ada en ik daarom wat leuke dingen gaan doen met Pete the cat. We zijn naar de Big Pineapple geweest (wat ook letterlijk een grote, weliswaar neppe, ananas is), hebben daar lekker een ijsje gegeten en hebben thuis ook nog de auto van binnen schoongemaakt. Vervolgens vergat Ada Pete the cat in de bibliotheek... Gelukkig was grote broer Aidan zo lief om Pete the cat te halen.

Zaterdagmiddag ben ik met Saartje naar het strand geweest en zijn we samen met een huisgenootje van haar (Alice) naar de MacDonalds geweest, waar ze heerlijke muziek draaide (vooral Adele!). Erg gelachen en lekker gekletst.

Vandaag zouden we eigenlijk de donut challenge gaan doen. Dit houdt in dat je een donut koopt van 1kg, voor 20 dollar, maar als je deze in je eentje helemaal opeet, krijg je je geld terug. Helaas ging dit niet door, maar we zijn wel nog een donut gaan eten, samen met wat collega's + aanhang van het werk van Nigel. Daarna zijn wij nog naar de Gardner Falls geweest: hele mooie waterval, waar ik zeker nog eens naar terug moet!

Straks weer Skypen met de familie thuis en dan weer klaar voor een nieuwe week!

Liefs, Milou


Reacties

Reacties

Papa

Lieve Milou, de weken stapelen zich op. Fijn om na Amerika ook in Australië een vervangmama te hebben. Tot zo, on Skype!!!??

Elyne

Zo leuk om je verhalen elke week te lezen! En super fijn dat je erg aan het genieten bent daar, is je zo gegund!

Dikke knuffel van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!