milouinaustralia.reismee.nl

Graduation week!

Hoi allemaal,

Vorige week was niet zo'n hele spannende week, maar toch zijn er wel wat leuke dingen gebeurd! Op dinsdag had Ada namelijk haar laatste schooldag van Kindy en 's avonds werd daar een graduation georganiseerd! Superschattig om al die kleine kindjes 'afgestudeerd' te zien. Ada was helemaal enthousiast en deed volop mee met de dansjes en liedjes die ze hadden voorbereid. Heel leuk om hier bij te zijn. Er was ook een stel wat tegen mij aan begon te praten, omdat ze al vermoedden dat ik een au pair was en zij zelf ook 3 aupairs gehad hebben in het verleden. Heel leuk om met hen hierover te praten en überhaupt al leuk dat ze me aanspraken.

De vrijdag was ik vrij, maar toen had Nigel zijn graduation bij de fire station in Brisbane, heel vroeg in de morgen. Hier zijn we dus met het hele gezin + de vader van Nigel naartoe gegaan. Heel leuk om mee te maken hoe ze dat hier aanpakken en zeker om dit te vergelijken met de graduation van Frank in Zuid-Afrika, waar mijn ouders bij waren en ik een filmpje van heb gezien. Totaal ander sfeertje, maar wel heel leuk.

Vrijdagavond sliep ik heel slecht door de onweer en regen. Het ging er weer hard aantoe en ik ben er toch wel echt achtergekomen dat onweer niet echt mijn ding is. Sinds de bliksem hier bijna in was geslagen, ben ik alleen maar banger geworden voor onweer! Maargoed, je doet er niks aan... Sowieso is er de laatste tijd weer wat meer onweer en regen, maar het blijft warm buiten. Dat is wel gek, want het koelt er dus vrijwel niet van af. Hopelijk is het weer wat mooier als mijn familie hier is..

Zaterdag en zondag ben ik bij Saartje geweest en hebben we een beetje gechillt. Ook zijn we zaterdagavond uitgeweest. Dat was weer heel gezellig en zondagavond wilden we eigenlijk gaan bowlen en minigolfen, maar het was er zo druk (mede door het weer), dat er bijna geen plek meer voor ons was, dus hebben we besloten een andere keer terug te gaan.

De schoolvakantie (zomervakantie) is nu echt begonnen voor de kinderen! Dat betekent: dingen ondernemen! Althans, dat is wat ik zou willen doen. De kinderen vinden het echter heel fijn om thuis te zijn en gaan het liefst nergens naartoe. Dat wordt dus nog wel een uitdaging... Maar: als deze week is afgelopen, heb ik eerst even 2 weken 'vakantie', waarin me weer leuke dingen te wachten staan!

Donderdagavond landen mijn ouders namelijk al in Brisbane en vrijdagochtend komen ze mijn kant op. Zo'n gek idee en de tijd gaat zo snel.. Ik kan niet geloven dat ik ze dan alweer zie, maar ik heb er wel echt superveel zin in :)

Er staan weer leuke weken op mij te wachten!!!

Liefs, Milou

Reacties

Reacties

Papa Nard

Nu nog in Kaapstad maar vanochtend al richting AirPort voor langste reis ooit. Dank voor je verhaal Milou en tot vrijdag. Zin an!?

Jacqueline

Lieve Milou
Héérlijk om je verhaal te lezen en wat héérlijk dat de familie komt.
Tja onweer dat is ook niet mijn ding maar je zult er mee moeten dealen en hopen dat het gauw over gaat.
?
Ge het maar fijn van je vrije dagen met zn allen. Lieve groet Jacq xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!