milouinaustralia.reismee.nl

Bowlen en uitgaan met Nederlanders

Hoi allemaal,

Weer een leuke, maar onregelmatige week achter de rug. Nigel heeft nu hele onregelmatige werkdagen, waardoor mijn werkdagen natuurlijk ook anders worden. Maandag was ik nog vrij, dus toen heb ik lekker rustig aan gedaan na 2 drukke weken. 's Avonds hebben Saartje en ik afgesproken met 3 jongens uit Nederland, waarvan ik er 2 een beetje kende, dus het leek ons wel leuk om te meeten. Eerst zijn we wat gaan drinken, maar toen zij gingen sluiten, gingen we naar een bowlingbaan, waar je ook kon minigolfen. Dit hebben we beiden gedaan en was echt heel gezellig. Ik bleek er wel heel slecht in te zijn, maar dat mocht de pret niet drukken.

Woensdagochtend hebben Aidan en ik lekker pannenkoekjes gebakken voor ontbijt en hebben we geluncht in een Botanic garden, waar ook een leuke storywalk was. Dit was vooral heel leuk voor Ada. Het was een verhaal over een koala. De bladzijden stonden als grote borden verspreid over een route in deze prachtige omgeving. Daarna zijn we doorgereden naar de Big Boing (een trampolinepark), waar de kinderen nog meer hun energie kwijt konden. Thuis hebben we toen weer 'The Greatest Showman' gekeken.
's Avonds zijn Saartje en ik weer gaan bowlen met een van de jongens, waar we maandag ook mee af hadden gesproken. We konden unlimited bowlen voor een bepaalde prijs, dus dat was echt heel erg leuk en gezellig!

Vrijdag zijn we ook nog uitgeweest met deze jongens. Voordat we uitgingen, mocht ik Saartje haar haren knippen. Ze wilde het graag wat korter hebben, dus ik mocht dit doen (lekker goedkoop en omdat ze krullen heeft, krult het toch wel mooi, waardoor je niet echt ziet hoe het geknipt is). Ik weet niet of ik dit een ongeschoold persoon had laten doen, maar ik vond het in ieder geval leuk om een keer te doen. Echt een leuke ervaring. Het uitgaan was daarna ook echt weer gezellig! Leuk om vertrouwd met Nederlanders uit te gaan in Australië! Jammer dat de jongens niet langer hier bleven (ook al zijn ze al langer gebleven dan gepland). Inmiddels zijn zij ook weer op doorreis.

Zaterdag ben ik van Saartje naar het appartement van Nigel en Jade gelopen, in Mooloolaba. Deze verhuren zij aan andere mensen, maar op dit moment zit er even niemand in. Ze hebben daar echt een prachtig uitzicht op de oceaan. Ze wilden 's avonds uit eten en daarna in dit appartement blijven slapen, dus ik heb op de kinderen gepast (ook 's nachts). Dit is gelukkig allemaal goed gegaan, maar is eigenlijk wel een grote verantwoordelijkheid natuurlijk. Officieel mag het ook niet als au pair, maar mij maakte het voor deze keer niet uit.

Zondag moest Saartje werken, maar daarna zijn we samen naar Peregian Beach geweest: heerlijk op het strand gelegen en gekletst. Daarna uit eten geweest in Coolum. Ook dit was, zoals altijd, weer heel gezellig :)

Liefs, Milou

Reacties

Reacties

Mama

Dag schat,

Weer een leuk verhaal hoor. Blijf lekker genieten. Het is echt heel speciaal. Straks als de kids weer naar school zijn en alles normaal is.... Dan het snel.

Dikke kus en een fijne week...

? Mama

Paps

Het leest tocht anders nu we er beelden bij hebben. Luc, dit kun jij ook weer kopiëren behalve de laatste zin dan.?

Elyne

Wat schrijf je toch leuk Meis!❤️

Jacqueline

Wat een heerlijk verhaal weer. Je kunt ook nog kapster worden??.
Je boft dat je dit allemaal mag meemaken. Geniet er maar goed van.
Liefs, Jacq

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!