milouinaustralia.reismee.nl

Dolfijnen spotten op North Stradbroke Island

Hoi allemaal,

Het zijn echt heel onregelmatige werktijden voor me op het moment. Maandag en dinsdag heb ik telkens een paar uurtjes opgepast, als Nigel bijvoorbeeld naar de tandarts moest. We vermaken ons dan ook prima in het zwembad of bij een speeltuin. Woensdag ben ik met de kinderen naar Caloundra geweest, waar ze lekker konden zwemmen in het zwembad bij het strand (op Kingsbeach). 's Middags kwam er een vriendje van Aidan langs, die ook bleef logeren. Nadat ik 's avonds weer vertrouwd bij de fitness was geweest met Saartje, gingen we naar de bowlingbaan, waar we weer unlimited konden bowlen voor 15 dollar. Was echt weer heel erg leuk!

Donderdag ben ik met de kinderen naar de bieb geweest en hebben we stofjes gekocht, waar Ariella een mooi tasje van heeft gemaakt, voor mij! Echt superlief en leuk! Daarna hebben we een klein spa-uurtje georganiseerd met lekkere handmassages en nagellakjes.
Tegenwoordig ga ik ook vaker na de fitness nog naar Saartje toe en we zijn nog lang niet uitgepraat, dus dat is altijd supergezellig!

Vrijdag was ik vrij en Saartje ook, dus gingen we samen al vroeg richting North Stradbroke Island. Heel mooi. We hebben daar lekker gewandeld, een prachtige route met mooie uitzichten op het helderblauwe water van de oceaan. Ook hebben we, toen we op een rots even pauze namen, dolfijnen, schildpadden en haaien gespot! Heeeeel gaaf om te zien. Ook echt een stuk of 20 dolfijnen bij elkaar!
Ook hebben we nog gezwommen en in de zon gelegen (verbrand, dat is minder)! Daarna hebben we de dag afgesloten in de Eat Street in Brisbane. Leuke tentjes met internationaal eten, allemaal ingericht in schipcontainers. Supergezellig sfeertje met live bands en andere optredens. Ik heb hier lekker vertrouwde poffertjes gegeten en Saartje en ik hebben een Belgische wafel met ijs, slagroom en o.a. chocoladesaus gedeeld. Echt superleuk opgezet allemaal en het was ook erg druk. Ik kwam nog een vader van een klasgenootje van Ada tegen en hij herkende mij ook. Heel grappig!

Zaterdag met Ariella en Jade een beetje gewinkeld voor schoolspullen van Ariella en zondag, na Saartjes werk, naar een cafeetje in Maroochydore geweest. Daarna hebben we pizza gehaald en deze opgegeten aan het strand in Mooloolaba. En toen was er alweer een week voorbij.....

Liefs, Milou

Reacties

Reacties

Pap

De weken vliegen nu voorbij. Nog ff weer het normale ritme met schoolgangers en dan wacht Nieuw Zeeland. Hoe gaaf? Hier echt winter nu! Vrieskou! Weinig dolfijnen! Kun jij je nu niets bij voorstellen. Kus. Paps.

Jacqueline

Wat supergaaf dat je dolfijnen hebt gezien en dan nog zoveel bij elkaar.
Ik vind het echt stoer van je dat je naar Australië bent gegaan. Ik ben jaloers op je?. wat fijn dat je een vriendi hebt gevonden waar je in je vrije tijd leuke dingen mee kunt doen.
Het is hier koud, is wel wat anders dan 30 gr. Ik houd meer van de warmte.
Een fijne week Milou en liefs van je tante xx?

Elyne

Ik kijk elke week uit naar je verhaal! Zo leuk!??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!