milouinaustralia.reismee.nl

Herenigd

Hoi allemaal,

De vakantie voor de kinderen is voorbij. Omdat de kinderen in de eerste week van hun school holidays al veel hadden ondernomen, was de tweede week een stuk rustiger. Op woensdag heb ik samen met Ada een chocoladetaart gebakken, want haar 'boyfriend' kwam gezellig spelen. Het was mooi weer, dus de kinderen hebben ook lekker kunnen zwemmen. 's Avonds ben ik naar het plaatselijke vliegveld gereden, want Wieske landde daar: na een maandje waren we nu weer herenigd! Zo leuk! De volgende dag heb ik haar de omgeving laten zien en zijn we naar Caloundra geweest, waar we heerlijk (en veel) gewandeld hebben met prachtige uitzichten.

Op vrijdag vertrokken we naar Brisbane, waar we het weekend zouden blijven. Ik heb Wieske de stad laten zien (voor zover ik de hotspots zelf te vinden wist). We zijn in het grote reuzenrad geweest (Wheel of Brisbane), hebben veel gekletst, gewinkeld, gewandeld en we hebben het nachtleven van Brisbane ontdekt. Allemaal heel gezellig en vertrouwd. Helaas hier en daar wat regen, maar over het algemeen hebben we nog geluk gehad met het weer!

Zondag zijn we nog naar Lone Pine Koala Sanctuary geweest, waar we o.a. kangoeroes te eten hebben gegeven en een koala hebben vastgehouden. Zo bijzonder en zo'n lieve beesten! :)

Nadat ik Wieske had afgezet op het vliegveld in Brisbane, ben ik zelf weer naar huis gereden, waar ik nog even met papa, mama en Luc heb gebeld via FaceTime. Zo gek dat ik aan de andere kant van de wereld ben en dat zij dan net uit bed komen en ik er al weer bijna in lig.

Kortom: ik heb een ontzettend leuke week gehad en ben klaar voor alle komende avonturen!

Liefs, Milou

Reacties

Reacties

Jacqueline

Onder het genot van een bak havermoutpap ? lees ik je avontuur. Héérlijk hoor ik geniet me je mee. Xxx

Mama Joke

Dag schat, wat heb je weer een leuk verhaal geschreven.. We zijn zo blij dat je het naar je zin hebt. Was inderdaad raar dat wij met z n drieën in Venray met jou aan het FaceTimen waren. Maar je was er helemaal bij hoor.

Tot het volgende verslag.
Dikke kus van mama

Nard

Goed om ook af en toe iets van je te lezen. Doet deugd dat het je goed gaat, dat je je thuis voelt terwijl je niet thuis bent???‍♂️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!