milouinaustralia.reismee.nl

Sporten, zwemmen, werken, werken, werken

Hoi allemaal,

Deze week heb ik me aangemeld bij de sportschool! Het bevalt me heel goed. Ik ben er nu 3 keer geweest, samen met Saartje, en het geeft me echt meer energie. De tijd gaat ook heel snel voorbij. Ik hoop dat ik er zo positief over blijf denken en erheen blijf gaan! We gaan het zien! Ik ben er deze week wel meteen achtergekomen hoe belangrijk een cooling down stretch is. Vrijdag had ik dit dus niet gedaan en dat heb ik de rest van het weekend geweten! M'n buikspieren deden zo ontzettend veel pijn. Ik voelde me net een oud omaatje: ik kon m'n rug niet recht houden en zelfs lachen ging bijna niet; zoveel pijn deed het. Dat stretchen ga ik vanaf nu dus nooit meer vergeten...

Op woensdag, de 31e, was het HALLOWEEN! Dit betekende voor ons dat we trick or treat gingen doen in de buurt. Bij mensen op de deur kloppen voor snoep: de kinderen vonden dit helemaal geweldig, in hun kostuums. Voor mij was het vooral heel leuk om mee te maken, omdat wij dit in Nederland helemaal niet zo vieren. Heel leuk om te zien hoe sommige mensen echt uitpakken in aankleding van het huis en de treats die worden uitgedeeld.

Donderdag was eigenlijk mijn laatste 'werkdag' voor deze week, dus ik had plannen gemaakt met Saartje voor de vrijdag. We zouden naar een waterval gaan en samen wat eten in een soort Nederlands tentje daar in de buurt. Helaas kreeg ik op donderdagavond te horen dat ik de volgende dag toch moest werken. De moeder van Jade was naar de dokter geweest voor haar heup en de dokter had geadviseerd om plat te liggen, dus zij kon niet op de kinderen passen. Ook de vader van Jade was niet in de gelegenheid om op te passen, dus moest ik het doen (plan C). Dit was voor mij wel echt even een domper, omdat ik voor m'n gevoel ook echt even toe was aan een vrije dag. Ik had me daar ook al helemaal op ingesteld, dus ik vond het echt heel erg jammer dat dat niet doorging.

Zaterdag had Aidan een kinderfeestje van een vriendje in een pretpark in de buurt en Nigel ging met hem mee. Wij zijn toen, met de meiden, naar de Eumundi markets gegaan. Een hele gezellige, grote markt met heel veel leuke spulletjes. Ik heb niks gekocht, maar wel genoten ook van het mooie weer. Daarna zijn we met z'n allen in het zwembad gesprongen thuis: heerlijk verfrissend. We hebben ook echt heel erg gelachen en plezier gehad. Het was een beetje een familiemomentje, waarbij niks moet en alles mag. 's Avonds kwam Saartje ook nog langs en hebben we het zwembadplezier gewoon voortgezet. Erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Dat gaat ook wel gebeuren, als ik naar de heerlijke weersvoorspelling kijk voor de komende week. De zomer komt eraan!!!

Zondag was de moeder van Jade jarig, dus zijn Nigel en Jade samen met haar en haar vriend uit lunchen geweest. Ik heb toen een paar uurtjes op de kinderen gepast. Dit was vooral lekker zwemmen, dus prima te doen. Deze week heb ik dus iedere dag 'gewerkt', behalve zaterdag.

Ik deel via deze weg veel van mijn leventje in Australië met familie en vrienden, maar ik vind het nog steeds heel leuk om ook nieuws uit Nederland te horen. Gelukkig krijg ik daar nog genoeg van mee en dat maakt me ook heel blij, merk ik :)

Liefs, Milou

Reacties

Reacties

Mama

Weer een mooi verhaal Milou. Toch nog iets gelezen wat we niet besproken hadden. Ga zo door lieverd. Dikke kus van mama

Jacqueline

Lieve Milou. Het is nu 00.10 uur. Ik moest nog even je week lezen want dat had ik nog niet gedaan. Héérlijk dat de zomer begint bij jou. Raar hoor dat het hier herfst winter wordt.
Je bent goed bezig hoor met sporten. Goed voor body en mind zal ik maar zeggen. En wat fijn dat je iemand hebt waarmee je kunt sporten. Nu volhouden...
Ik ga nu slapen. Straks weer naar het werk. Trusten oh nee voor jou begint de dag. Liefs??

Paps

Oprecht trots op je zelfstandigheid Milou. Love you! Pappie

Jacqueline

Lieve Milou wat is het toch héérlijk je verhaal te lezen. Dat je het zo fijn en naar je zin hebt. Het weer wordt hier steeds slechter en kouder, echt herfst, regen, wind, brrr. Wel weer gezellig kaarsjes aan in huis. Dat dan wel weer. Maar bij jou wordt het steeds warmer héérlijk joh. Geef mij maar de warmte. Een fijn week weer voor je. En geniet van alles . Liefs Jacq

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!