milouinaustralia.reismee.nl

Herenigd met papa, mama en Luc

Hoi allemaal,

Vorige week ben ik herenigd met papa en mama! Ze landden op papa's verjaardag, donderdagavond in Brisbane. Als verrassing ben ik ze op gaan wachten op het vliegveld. Ze wisten niet dat ik er zou staan, dus het was extra leuk om hun gezichten te zien en natuurlijk heerlijk om ze weer een dikke knuffel te kunnen geven. Ik had van tevoren alles al geregeld met de accommodatie waar we zouden verblijven, zodat ik met hen in Brisbane kon blijven slapen. De volgende ochtend zijn we richting de Sunshine Coast gereden en heb ik de omgeving, waar ik de afgelopen 3/4 maanden heb geleefd, kunnen laten zien. En ze hebben natuurlijk mijn hostfamily ontmoet. Het was een warme dag, dus we hebben ook lekker kunnen zwemmen en zijn 's avonds met z'n allen Fish & Chips gaan eten bij een restaurantje in de buurt.

Zaterdag zijn we in de ochtend naar de Eumundi markets geweest, waar we heerlijk rond hebben gelopen en een lekkere milkshake hebben gedronken. De meeste dingen die ik in deze week met mijn familie zal gaan doen, heb ik zelf al eens gedaan, maar vind ik wel heel leuk om met ze te delen. Na de markt zijn we naar Noosa gegaan en daar hebben we gewandeld door het Nationale park met prachtige uitzichten. Daarna zijn we, na de late lunch, thuis gaan relaxen, want papa en mama hadden natuurlijk nog wel een klein beetje last van een jetlag. 's Avonds zouden we naar een lichtshow gaan kijken van een optocht aan boten, maar helaas kwam de regen met bakken uit de hemel en begon het ook nog te onweren. Heel sneu dus voor de organisatie en daardoor zal het ongetwijfeld ook minder druk zijn geweest. Jammer.

Zondag waren we uitgenodigd om te komen brunchen bij de moeder van Jade en haar vriend. Dat was ook heel gezellig. Zij wonen meer in de bergen, dus hadden ook een geweldig uitzicht vanuit hun tuin. Daarna zijn we ook doorgegaan naar de Kondalilla Falls, want dit was dicht bij hen in de buurt. Weer veel gewandeld en supermooie watervallen gezien. Erg leuk weer. Daarna zijn we doorgegaan naar het winkelcentrum en heb ik veel nieuwe kleren geshopt. Heel blij mee!

's Avonds zou Luc eigenlijk aankomen in Brisbane, maar er was van alles misgegaan met zijn ETA en hij miste een vlucht door de aansluiting. Hij had te weinig overstaptijd en vertragingen, etc. Heel erg balen dus, vooral omdat hij er sowieso maar kort zou zijn. Maar gelukkig konden we hem maandagochtend ophalen van het vliegveld. Toen waren we dus weer compleet! Superleuk, maar ook gek om elkaar hier weer te zien, aan de andere kant van de wereld. De rest van de dag hebben we natuurlijk een beetje rustig aan gedaan. Lekker naar het strand geweest, Luc kennis laten maken met mijn hostfamily en aan het einde van de middag weer terug naar het strand voor de aankomst van Santa (per boot), want het was natuurlijk Kerstavond. Bijna de hele familie van Nigel was er ook bij, dus lekker druk! Wel echt heel leuk om dit mee te maken en de Kerstman te zien met een zonnebril op! Luc had wel last van zijn jetlag, dus we gingen al op tijd weer naar huis, maar dat was ook wel prima!

Fijne Kerst allemaal!

Liefs, Milou

Reacties

Reacties

Theo

Fijn dat jullie weer samen zijn! Geniet van elkaar en de mooie omgeving. ?

Fijne dagen en een vooral gezond 2019!
Liefs,
Theo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!